Linda Sahlström

Blää
Nej nu somnar jag ståendes snart! Har haft tentaplugg denna vecka och det har verkligen tagit emot. Har längtat ihjäl mig efter fredag kväll/(natt) då tentan äntligen är över.. Är såå sjukt trött verkligen, och imorgon äre dags! Får verkligen se hur det går för som det känns nu så kommer det bli jätte tufft! Känner inte alls att jag kan allt (utantill), har mest ett hum om allt och när jag läser det kommer jag ihåg men tyvärr så hjälpa ju inte det när det är salstentamen.. Kl 14-20.30 imorgon em så får ni önska mig lycka till helt enkelt, för det kommer jag behöva! 

Har inte alls ätit någon "clean" mat dom här senaste dagarna, tappar suget helt när man tentapluggar intensivt som vi gjort nu! Ätit massa kakor och grejer.. Hm hoppas på ändring efter detta! 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress