Linda Sahlström

Efter tentan!
Idag har det varit en trött och jobbig dag! Imorse hade vi workshop med syftesformuleringar inför uppsatsen (!!) sen hade vi 3tim lunch/plugg/vila som kändes som 5min.. Och rätt vare va så satt vi på tentan! När jag först kollar på den så ståre även att man behöver ha ungefär 2,5 poäng per fråga för att få ett G (5 p var Max per fråga) så det sööög ju.. Men men! Jag kämpade på och det gick inte så bra faktiskt! Kändes inte som att det kom något jag hade riktigt pluggat på.. Jag hade mest ett hum om saker men frågorna var utformade på ett annat sätt som krävde en annan förståelse så det sög det också.. En fråga var dessutom ett begrepp som dom hade översatt till engelska vilket jag inte fatta så skrev nått jätte konstigt som svar på den, vilket då säkerligen kommer resultera i ett U eftersom man behövde masa poäng per varje fråga :( men jah försökte ta det med en klackspark iaf! Jag har varit helt slut denna vecka och idag kändes det som om jag dygnat i 5 dagar typ.. Har ändå setat och pluggat och gjort det jag ska inom tentaplugget så ska väl ändå vara stolt över migsjälv.. Lite drygt att omtentan är sen i juni då man säkert har fullt upp med uppsatsen bara.. Men men nog om min tråkiga tenta! Jag var iaf klar med tentan ganska tidigt så köpte med mig en pizza vid 17 och har chillat i soffan sen dess, med jordgubbar, nutella, popcorn och nocco! Så gott.. Tränade lite också medan jag kollade på lets dance! Men nu börjar klockan bli elva och jag är helt slut så ska sova lite ska bli så himla skönt! Puss 

Stor jordgubbe 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress