Linda Sahlström

En mycket bättre dag!
Idag har det varit en väldigt mycket bättre dag än igår!! Igår vakna jag upp, as trött verkligen! Gick till skolan, as trött! Gick på lunch, somna på lunchen! Hade eftermiddagsföreläsning, as trött höll på att somna flera gånger! Och sen när jag kom hem hade jag hunnit få migrän också. Somna i soffan hemma också haha.. sen gick jag och la mig 22.30 och somnade! Så ja ingen bra dag helt enkelt. Vette fan vare va, utbränd efter tentan kanske?! Hmm.. Imorse vaknade jag iaf vid 7.30 någorlunda pigg och det kundes toppen! Speciellt eftersom jag ska plugga hemma nu fram till fredag, är så skönt att plugga hemma när man inte gjort det på ett tag. Jag började iaf plugga vid typ 8.30 och var väldigt effektiv och det flöt på (tack och lov).. Käkade en god lunch och pluggade lite till. Vid 13.30 drog jag ut på Ett löppass eftersom det var så fint väder, det gick dock sådär. Kände av min hals jätte mycket så jag fick varva löpning med powerwalk, jag är ju så envis också vill veklingen springa! Men när jag kom tillbaka så såg jag på runkeeper att det var en av dom bästa tiderna jag sprungit på så det kändes jätte bra ändå! Min mellis bestod sen av återhämtning-och proteinpulver, en banan och kaffe, goott! Har köpt världens godaste proteinpulver (cookies and cream). 

Efter jag pluggat ett tag så gjorde jag fullkornspannkakor med kvargröra (bestående av kvarg, banan, hallon och lite agavesirap) jätte gott, och så bjöd Kenny på en Celsius, ååh hjärtögon fick jag då!! Nu sitter jag och pluggar lite till, känns som att man har mycket kvar men att jag ändå gjort mycket så de är iaf lite plus! Fårse hur detta artar sig.. Började skriva på mitt PM inför c-uppsatsen igår och det ska vara inne på fredag så känns lite tajt :/ men just nu orkar jag inte stressa upp mig! Om jag inte hinner får jag revidera sen bara.. Min mage klarar inte av en vecka till med stress :)) 

By the way, älskar vädret!! ( det skulle synas på bilden att jag var röd i ansiktet men gjorde inte det haha) 








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress