Linda Sahlström

Första balle hänget för i år!
denna vecka har varit en väldigt lugn pluggvecka, som var enormt behövligt! Har gått upp typ 8 varje dag och börjar plugga vid 10. Men imorgon har jag ett seminarium som jag är lite nervös inför men vi får se hur det går! Idag var jag hem till mamma för hon fyller år idag, hon bjöd på våfflor, åt en as god våffla med tonfisk, keso och rödlök! Nu äre biggest loser som gäller, älskart! Nästa vecka äre tyvärr final dock, kmr kännas tomt utan det på mina tisdagar och onsdagar.. 

Imorgon Blire att åka till Göteborg efter seminariumet iaf, är as taggad! Ska bli så skönt att komma iväg. Ska verkligen njuta denna helg eftersom c-uppsats kursen börjar nästa vecka, gaahh!!! Alltså fattar inte att den kursen är kommen, som jag har varit förskräckt över i 2,5 år!! Ja galet äre iaf, alltså kan ni fatta att jag ska forska?? Pjuh.. Det kräver en jävligt bra helg i Göteborg iaf(y)





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress