Linda Sahlström

Göteborg<3 Mitt nya hem?
Jaha då var denna helg över! Känns väl sådär, men ändå som ett plåster som måste dras av(Med tanke på examenskursen).. Har iaf haft en bra och mysig helg! Vi åkte som sagt till Göteborg i torsdags, eftersom vi kom så sent så blev det mest lite snack och sen gick vi och la oss. På fredagen tog vi det ganska lugnt. Åkte dock till Torslanda torg och kollade lite, vi hamnade i en jätte mysig inredningsbutik som vi köpte lite saker i. På kvällen blev det massa prat och det blev även en grilldebut, så jävla gott!! Fredagen avslutades med lets dance och tv titt. På lördagen så åkte vi till Frölundas shoppingcenter och gick där ett tag, vid 14 åkte jag ner på stan för att möta upp Carro efter hon slutat jobba. det var så länge sen jag träffade henne! Vi träffades bara i någon timme så hann knappt snacka om allt, men desto större anledning att åka dit och vara med henne i flera dagar i sommar. På kvällen åkte jag buss tillbaka till Torslanda och vi åt en "skaldjursbuffé" på kvällen, och det var också supergott!! Kvällen avslutades med gladiatorerna och the hobbit. Idag gick bilen mot Västerås runt 12 och vi kom hem i skaplig tid.. Väldigt tråkigt att komma tillbaka till vardagen dock, men som tur är har jag en lunchdejt att se fram emot med fina Erika imorgon och min träningsmotivation börjar komma tillbaka vilket är super! Hoppas bara på att halsen håller sig i skick, håller tummarna!



Kom hem med massa fina påskpresenter från Kennys familj och lite jag köpte själv också, blev lite sugen på att påskpynta i år! 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress