Linda Sahlström

Kom igen nu positiva tankar!
Sååå idag hare varit en skit dag haha.. snacka om att det skiftar! Pluggat har inte alls gått som jag har hoppats.. Sitter fortfarande och kämpar med skiten och det ska vara inne imorgon, har en hel diskussion kvar + delar av metoden samt bakgrunden sen ska man ju finslipa lite också.. Wiho behöver ett mirakel för att få denna bra (har bett om många mirakler nu på senaste tiden). Erika kom iaf förbi idag och vi satt och snackade i jag tror det var ca 2 timmar, väldigt bra distration från plugget (Y)! Jag har börjat bryta ihop angående denna uppgift, sitter bara och säger nej jag orkar inge mer, hela tiden! Pjuuh, snart examen men vafan det känns som man ska åka fram och tillbaka till månen innan man får sin examen! Är verkligen såå trött på detta just nu. Vet dock inte vad som händer efter min examen och det stressar mig ännu mer än själva examensarbetet. Vafan ska man ta vägen/jobba/tjäna pengar/ ha fritid osv.. ? Vill bara chilla gärnet och ha kul, men hur då? Känner verkligen att jag vill ut och resa också, har fått starka cravings efter det! Vill bara ut och se mig omkring i världen, kanske jobba eller plugga lite utomlands och bara vara borta i några månader för att komma hem och uppskatta allt här hemma lite extra mycket. Men ja allting kanske löser sig ändå? Kanske får en heltidstjänst inom min yrkeskunskap (och det är skit bra isf) men vette fan om jag känner mig redo för det, varför börja jag plugga så tidigt?!
 
Hmm nog med negativa tankar! Snart äre iaf sommar och jag kan starta mitt liv med att göra vad jag vill <3
 
första bilden 2010- andra bilden 2012-  tredje bilden 2014..


 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress