Linda Sahlström

Tentaplugg!!
Hello! Idag hare varit full fart! Jag och Alexandra var i skolan runt 8.45 och började sakta men säkert börja plugga.. Vid 12 gick jag på styrelsemöte för vår linjeförening, helt sjukt att man inte ska sitta med snart.. Vart tog tiden vägen?! Tråkigt att missa alla roliga FOLKE- aktiviteter.. Jag satt i skolan till 16.30 och tog sen en promenad hem, blev inge pole-dance idag tyvärr så fick "bara" bli en promenad på 45min idag, men det känns bra ändå! Efter jag ätit och vilat ett tag satt jag och plugga till 20.30, känns som om man inte kommer hinna till fredag?!! Men det är väl inget ovanligt inför salstentor.. Nu sitter jag iaf och kollar på biggest loser ,bästa programmet!! Käkar 2 dadelbollar (korrigerar gårdagens inlägg bollarna är fan 4/5 om 5/5 är onyttiga chokladbollar) och 2 riskakor (med chiafrön och havssalt, as goda!!) ock njuter av lite ledig tid! Snart Blire sängen är as trött idag.. 

En bild ifrån i fredags när jag klippte och färgade håret! Caroline visade även hur man lockar med plattång, kmr dock aldrig bli lika bra som hon gjorde haha.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress