Linda Sahlström

Varför är jag så trött? :(
Alltså varför är jag så trött?? Jag orkar verkligen inte göra ett piss.. Blir ap trött för minsta lilla ansträngning och måste typ gå och lägga mig, under hela helgen så sov jag sjukt mycket, gick t.om. och vilade middag en dag. Och idag började jag med en jätte energirik frukost (enligt mig), promenerade till skolan och sen när jag väl satt på lektion så var jag as trött och ofokuserad. Sen när jag gått massa på stan både i helgen och idag så har jag typ känt att jag bara vill hem och lägga mig! Känner mig typ omänskligt trött. Har verkligen försökt att inte tänka på det utifall man bara känner efter för mycket och inbillar sig att man är trött. Men jag ÄR VERKLIGEN det!! Helt sjukt.. Så jäkla tråkigt för att det tynger ner en så mycket! Är ganska sugen på att träna idag och laga någon bra mat, men jag orkar verkligen inte cykla iväg till gymmet för att sedan cykla tillbaka igen och handla osv. Blää, varför ska man vara såhär? Är så trött så ser knappt fram emot pole dance denna vecka heller, why?? Har inte polat på två veckor så borde vara sjukt taggad! Men känner mest, jobbigt att åka och anstränga sig.. Behöver nog verkligen ett sabbat sår, jobba lite grann och hitta tillbaka till min ork efter c-uppsatsen är klar. Behöver nog verkligen bara ta det lugnt och stressa ner ett tag! usch.. Om någon vet något som kan orsaka extrem trötthet, en sjukdom eller så, så tipsa gärna mig!
 
Jag vill vara energisk igen, och kunna springa <3
 
Anonym

Vitaminbrist? Blodbrist? För mycket stress? För lite sömn? För mycket tankar? För många åtaganden? Järnbrist? Hoppas det löser sig!!!

Svar: Har kollat alla mina nivåer hos läkaren och dom säger att det ser bra ut, så det borde inte vara det.. Men ja vet ej! Tack för dina tips!
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress