Linda Sahlström

Vill ha helg igen!
Då vare söndag kväll igen.. Segt som fan! Speciellt när man vet att man har en hel vecka till med massa plugg! Vi har en ganska stor uppgift som ska in på fredag -.-.. Ingen rast och ingen ro här inte! Har iaf haft en bra helg. Min fredag vet ni ju iaf om och igår så gick jag upp vid nio och tog det mest lugnt! Kl 12 träffade jag efterlängtade Erika på stan ock vi käkade lunch på gränden, verkligen jätte roligt att träffa henne, det va för länge sen sist! Vid 15.30 åkte jag hem till farmor och farfar och hjälpte till att laga mat inför kvällen då halva släkten skulle komma och fira dom på deras födelsedag. Maten var huuur god som helst! Fick en toastskagen, oxroulader med potatis och gräddsås och sen efterrätten var en rysk efterrätt som va jätte fräsch och god (den syns på bilden), och typ 40min efter vi ätit och alla satt utslagna och mätta så säger farmor : nu är det dags för kaffe och tårta haha.. så då käkade vi en marängtårta som va hemmagjord och aas god, dör!.. Idag söndag har jag och Kenny fixat och donat lite.. Bla diskat och fixat min cykel (som jag sprängde däcket på) så nu kan jag äntligen cykla på min cykel igen! Yey.. Söndagskvällen avslutas med hemmagjord hamburgertallrik, Celsius och Bingolotto. Jag har verkligen 0 pengar nu men min älskade Kenny ba äh jag bjuder på det så spela du :*!! Så nu hoppas vi på vinst! Har ätit massa onyttigt i helgen också ( men det har ändå känts okej att belöna sig lite) så nu är jag redo för en vecka med nyttigheter (y).. 

Burk familjen! det där va typ efter 3 dagar! Galet.. 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress