Linda Sahlström

Dadelbollar<3
Hej hopp! Ny dag nya möjligheter.. Det uttrycket stämmer ganska bra idag, då jag fick en smäll på käften(bildligt talat haha) igår efter jag varit hos min handledare. Hon sa att jag gjort lite fel på min analysering så måste sitta och mata in allt på datorn som jag inte tidigare gjort, skriva ut allt för att sedan börja lägga ihop under olika kategorier för de som hör ihop och beskriver samma sak.. Så under 1,5 v som jag suttit med detta kommer det ta minst 1/2 vecka till för att börja göra om detta.. Det var verkligen droppen som fick det att rinna över igår, så otroligt glad att jag har ett sånt enormt stöd ifrån Kenny! Han erbjöd sig att stanna hemma ifrån träningen ock en axel att luta sig emot! Han säger verkligen rätt saker ibland.. Men han fick åka iväg för jag åkte iaf och pola vilket var väldigt skönt! Mådde dock inte så bra, ont i huvudet, kallsvettig och väldigt trött! Men det var skönt att komma iväg iaf.. När jag väl kom hem så tog jag en varmdusch och köpte kebab med bröd, det var så jäkla gott och det blev ett enormt plåster på såret! Bästa beslutet på länge att käka det haha.. Kollade även på hockey men va trött redan vid halv åtta typ så gick och la mig ganska snabbt. 

Idag gick jag upp vid 7.30, tänkte egentligen åka till skolan men eftersom jag inte hade nå matlåda och det kändes ovärt att köpa en massa när jag hade mat hemma så blev det hemmaplugg. Tog mig i kragen och stängde av tv:n vid 9 ock satte mig och började plugga. Känner att det är inte så mycket att göra åt (att det är mycket att göra) och bara kötta på! Jag tänker verkligen på känslan när jag står där och dem säger att den är godkänd och jag har mitt examensparty. Just nu äre långt borta men jag vet att om jag bara försöker försöker försöker så kommer jag förhoppningsvis lyckas och nå den känslan! Bit ihop nu förfan!!

Gick ifrån skolan kl 19.30 i tisdags till gymmet, det var såå skönt! Började värma upp med löpning, skulle kunnat springa till Kina, älskar att springa när man är stressad! 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress