Linda Sahlström

En väldigt trött brud!
Blod, svett och tårar.. Jadu! Igår satt jah i skolan i 12tim, jag gav mig fan på att bli klar med bakgrunden! Kl 20.45 igår så lämnade jag skolan med en enorm nöjdhet och egoboost att jag hade lyckats blivit klar med den! Skrev typ 3sidor bakgrund igår så är jätte tolt över migsjälv.. När jah väl försökte varva ner hemma så gick det väl sådär så somnade inte först 23.. Vaknade kl 8 imorse, måste ha stängt av klockan! Fyfan va död jag är, hela tiden, 24tim om dygnet! Kände att jag behövde varva ner något idag för att orka kämpa på såhär i 2v till! Så blev hemmaplugg idag, försökte börja på resultatet men fick snabbt skrivkramp och kom inte på någonting! Har lagat mat, fikat och kollat på film för att försöka återfå lite energi men nej, det enda jag fick var huvudvärk och ont i rumpan haha.. Blir en lugn pluggdag för mig idag så får jag ta nya tag imorgon i skolan! Tömd på energi så varför kämpa emot det.. Min fika idag va väldigt god iaf, dadelbollar och sockerkaka med kanel! 

Men just nu försöker jag leva efter detta motto iaf, väldigt bra och sant just nu! Hoppas ni får en trevlig och problemfri tisdag!







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress