Linda Sahlström

Mycket nu!
Crazy week! Jag och Erika har sprungit runt som galningar för att försöka få tag i förköpsbiljetter inför fullmoon-party som är på lördag på kåren, vi dansade t.om. Inför massa folk i länken.. Trots allt detta så har vi ingen biljett! Idag va ett skämt när vi satt på ett ställe i bibblan, så går vi och delar upp oss för att leta, så kommer ledtråden ut och jag springer runt och letar efter trägolv som va på bilden.. Då ringer jag Erika och hon säger att han satt på stolen exakt där vi satt innan i bibblan -.-, alltså äre ett skämt? Snacka om att denna tävling pissar på oss.. Om vi hade suttit kvar å chillat hade vi fått biljetten!! Haha så skrattretande! Blir Köfest då! Förövrigt så har jag bara pluggat massor om dagarna! Har suttit mycket med Erika nu och lunchat med henne, väldigt trevligt, mycket roligare än att sitta själv! 
 
Just nu sitter jag och försöker plugga och göra klart min resultatdiskussion men det går inte så bra! Orkar inte.. Kommer inte riktigt på vad jag ska skriva! Ska försöka göra ett ryck snart och försöka igen! Har deadline på den ikväll så lär ju börja plugga.. 
 





 
Vårruset gick helt OK!
 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress