Linda Sahlström

Words can't describe..
Bryter ihop snart.. Är så trött på detta så man går bara dag ut och dag in ock känner att snart knäcks jag, hamnar i koma eller går in i väggen! Vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara skrika, grina, skratta, slåss och spy, allt på samma gång! Detta är ett rent jävla helvete.. Försöker ta varje dag som dem kommer och kämpa, andas och bara göra så gott jag kan! Men det räcker inte!! Min uppsats ska vara inne om 2 VECKOR!! alltså vafan skjut mig nu bara.. Jag har skrivit typ 1-2 sidor av ca 35 som vissa uppsatser brukar vara.. Ja vafan gör man? Skita i allt kanske.. Mår verkligen inte bra nu, försöker ta pauser, ta ledigt på helger och Holsbo-resan skulle vara som ett litet rehab. Men vad jag än gör så är jag lika trött och omotiverad till att plugga och få ihop detta. Jag vet ärligt talat inte vad jah ska göra just nu. Är så otroligt skönt att ha stöd från min älskade pojkvän och vänner iaf! Alla säger du kommer fixa det men jag vet fan inte hur.. Igår var jag ute och gick, lämnade mobilen hemma, tog på mig regnjackan och bara gick. Det var otroligt skönt och jag försökte verkligen peppa migsjälv massor i huvudet och tänkte imorgon kör du. Och idag sitter man här lika panikslagen och trött igen.. Nej kryper snart ner i ett svart hål och stannar där tills jag är människa igen! 

Tur att man kan vara glad över att äta god och nyttig mat iaf, jag och Kenny deffar (han mer än mig). Lagade väldigt god mat igår också! Bara nötfärs, krossande tomater, kryddor, morötter och lök med pasta! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress