Linda Sahlström

Slut i kropp och sinne<3
Hola! Bilder säger mer än tusen ord så behöver nog inte säga så mycket mer om helgen än att fredagen åt jag med Erika, lördagen spelade vi tjejer först innebandy (Fyfan va roligt det va) och sen förfesta vi och gick ut, på söndagen träffade jag Carro och Isabelle eftersom Carro äntligen va på besök, vääldigt trevligt hade vi med djupa samtal och catch-upsnack :)) 

Denna vecka började även relativt bra! Gick en morgonpromenad, fixade inför jobbsök, fixade plugg och lagade mat för att sen åka till posten för kvällsjobb! Blev klara tidigt så va hemma runt 21 så det va as skönt! Idag tisdag har jag hunnit sitta i Skype samtal, jobbat på posten heldag och tränat coreboll.. Hatkärlek till det där passet alltså! Nu sitter jag och kollar fotboll och käkar mat, dock fortfarande hungrig efter matlådan tog slut, så får väl rota lite i skafferiet haha! Imorgon Blire ganska lugnt, äntligen <3 är så slut på jobb, träning och intryck så känner att jag behöver sätta mig ner och bara vara litegrann! Även fast dagen imorgon är planerad till Max så känns det skönt att iaf slippa jobba! Kommer nog förmodligen vara slut på intryck imorgon också eftersom det är första PoleDance passet på cirka 30 veckor, Wiho!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress