Linda Sahlström

Ljust
Hello! Har inte bloggat på länge.. Det som är värt att nämnas är att jag klarade min tenta yey!! Måste dock plugga lite mer på näringslära för det sitter inte än. Måste ju kunna detta sen. I torsdags hade jag och Erika en cafedag också, dyrt men så mysigt!! Hade en bra helg också. I fredags volontärjobbade jag på klädförmedlingen och hjälpte till vid inlämning av kläder till försäljning. Fick en jättefin kappa av mormor (bild kommer) också. På lördagen låg jag och Kenny i soffan bokstavligen från kl 9-17 haha galet! Efter det åkte vi och handlade ryggbiff och annat gott. Medan Kenny lagade maten så tog jag en efterlängtat rosa pantern, mums! Och fy va god maten blev!! Kl 21.30 hade vi köpt biljetter till att se the martian med skinnstolarna. Filmen va väldigt bra, över min förväntan! Verkligen värd att se. 

Igår vare dags för linas matkasse- utkörning. Det va ganska kul ändå! Men det blev väldigt drygt när det blev mörkt för man såg ingenting eller inga husnummer.. fick köra gps hela kvällen för jag hittade ingenstans haha men det gick bra! Jag var hemma vid 22 så det va svårt att somna så idag vaknade jag vid 8.. Men det gör inte så mycket! Har lovat mig själv ledighet idag och imorgon innan det blir krigjobb. 








Före efter träning haha







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress