Linda Sahlström

Måndagsmotivation
Hello! Då var mina extremt krävande tvåveckors- arbete slut. Skönt känner jag! Jag fick ihop 123tim arbetstid på två veckor då, det känns bra! Money money money.. Jag är så stolt att jag lyckas träna i snitt 3 ggr veckan och hållt mig ifrån snabbmat och godis! I torsdags exempelvis som jag berättar fick jag springa till passet, var jättenära på att skita i det men nej jag tog mig dit köpte en banan och körde.. Bästa beslutet! Nu äre bara att fortsätta keep up the good work.. 

Idag ska jag ev åka till farmor och farfar nu på fm för att käka lunch och handla lite och sen kl 16.15 börjar jag jobba på posten med utkörning av linas matkasse, det känns helt ok! Imorgon är jag förhoppningvis ledig och ska kötta plugg, har inte rört böckerna eller blackboard på typ 2 veckor.. Inte bra alls!! Måste in och kolla om jag missat något och börja plugga inför en inlämningsuppgift, inte så sugen tyvärr men bara kämpa på, jag vill ju trots allt läsa detta.. Föröveigt så Blire en ganska lugn vecka tror jag med lite jobb, mycket plugg och då Blire även mycket sömn (tyvärr), skriver tyvärr eftersom jag har svårt att gå upp på morgonen när jag inte måste iväg till jobbet eller liknande. Jag ska dock försöka komma upp och verkligen få något gjort om dagarna, ett berg som verkar vara sjukt svårt att bestiga men jag kan om jag vill! Målen för denna vecka är satta.  




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress