Linda Sahlström

<3
Hello!! Även denna vecka har varit händelserik! På måndag var jag och jennica på Erikslund på förmiddagen och jag köpte en morgonrock i satin, lite inredningsgrejer, lite pluggrejer, ansiktskräm och en äggklocka.. På tisdagen hade jag en enorm spänningshuvudvärk så låg mest i soffan men kl 10.30 ringde dom från posten med en annorlunda uppgift: att börja upplärning för att köra paket (!!) stor och tung sak att lära sig! Men jag kände äsch vi kör.. Så igår (halvdag) och en heldag idag och imorgon så kör vi på det.. Men iaf så mötte jah upp mamma på stan idag för att kolla efter kostym och käka mat. Jag hittade världens finaste, den jag la ut förut, så köpt den.. Wiho! Mamma bjöd sen på mat, blev grekiska kolgrillsbaren, hur gott som helst vare! Har haft en toppenkväll verkligen!! 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress