Linda Sahlström

Bildbomb
Hade en mysig helg i Kopparberg i vår stuga. Mamma och pappa behövde hjälp med att måla den så offrade min helg för dom.. Mycket för att jag visste vilken god mat jag skulle få också ;)! Dom bjöd på lövbiff m potatisgratäng, skaldjur m champagne och aioli, vitlöksbröd och sen käkade vi även lunch på restaurangen på campingen, mums! Det blev några drinkar också. Jag och Elin gick på Kopparbergs marknad på söndagen också, va väldigt trevligt och jag kom hem med sista filmen i the hobbit trilogin samt ett redskap för att göra hasselbackspotatis haha.. Fick även ett par Johnny bulls boots då min kusin sålde ett par som mina föräldrar köpte åt mig som tack för hjälpen, gah va glad jag blev! På lördagen gick dom ner och badade i badhuset och jag stannade kvar i stugan för att jag inte hade med Bikini.. Det resulterade i två timmar egentid! Tog flodis ut och sprang i skogen, långdusch och redbull framför tvn, älskar egentid ibland! 

Det va väldigt skönt iaf som sagt! Nu har halva denna vecka gått ungefär och jag har gjort lite grejer (vardags sysslor). Har lagat och ätit väldigt god mat i veckan, kört tre pass på två dagar( dubbelpass på måndagen, galet jobbigt men roligt), vart hundvakt och idag har jag försökt kämpa på med plugget och det har gått ganska bra, iaf fram till em då motivationen rann ut.. Jaja bara försöka sitta kvällen ut.. Tenta på fredag!! 





















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress