Linda Sahlström

Lång helg!
Hello! Blev en väldigt otippad fredag då mamma ringde kl 13 och frågade om jag ville stå i Laila bagges monter på vinmässan i Västerås :)! Jätteroligt vare och det gick superbra.. När jag kom dit 13.45 så hade jag 15 min på mig att lära mig allt om vinet, så stod och repeterar i huvudet haha.. Kl 20 så vare slut och jag åkte hem. Det kändes jättekonstigt att sluta så tidigt, när jag gick mot bussen så kunde man tro att kl va 3! Men gick iaf hem och åt mat, va sjukt hungrig! Sen gick jag och la mig runt tolv.. Blev en rolig fredag helt enkelt, att dom sa att jag skulle få betalt och fick med mig två vinflaskor var ju bara bonus hihi! På lördagen vaknade jag av att Ida ringde och sa att vi var tvungna att va på vinmässan vid 13 istället för 14 för det skulle komma massa folk då.. Så det blev språng på oss, Kenny åkte och klippte sig och kom hem med wienerbröd mums!! Vid 13 så tog vi taxi ner och gick in på mässan. Det va verkligen superkul och vi testade massor!! Bland annat champagne, cider, öl och vin! Även chokladpraliner slank i. Vid 19 så träffade vi Kennys jobbarkompisar och gick till folkets för att äta och fortsätta dricka, mamma kom även och tog några glas med oss! Som sagt så vare en väldigt rolig och härlig dag och dagen efter vakna jag och mådde bra faktiskt! På kvällen bjöd pappa på mat som va as god och sen blev det tidigt i säng! 

Idag har jag "pluggat" i skolan när jag satt med Erika, Maja, Malin och Josse, mysigt vare! Alltid lika roligt att träffa dom! Nu har jag kört ett bodybalancepass som jag var jättenära att skippa men gjorde inte det, och nu har jag käkat Bananpannkaka med blåbär, mums! 















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress