Linda Sahlström

Jag älskar mitt(mina) jobb
Igår gjorde jag något som jag för några år sen aldrig skulle våga eller kissa på mig påvägen dit. Jag åkte själv i en bil till Sollentuna för att träffa massa Fitline folk+ utveckla mig och lyssna på härliga presentationer. Så galet roligt! Men som sagt för några år sen var jag inte alls den människa jag är idag och jag var rädd för att synas, höras och göra bort mig. Igår åkte jag stolt dit utan att tveka, satte på gpsen och körde, gick in på scandic i Sollentuna och gick fram till en som också jobbar med Framgångscoacherna och presenterade mig vilket resulterade i en kram och massa härliga leenden! Så stolt att jag klarade av detta och va långt jag kommit i mig själv. Kvällen va verkligen superhärlig och jag träffade massa härligt folk och fick veta massa mer. Jag bestämde mig för att jag vågar drömma igen och jag klarar allt bara jag vill! Fick sån inspiration och mitt driv kom tillbaka så det var sån härlig känsla! Nu är det bara att fortsätta med utbildningen och sprida kunskapen kring dessa helt otroliga produkter som verkligen är livsomvälvande för folk! Sjukdomar som försvinner, folk som får otroliga resultat, ett helt shl-lag som dricker produkterna för dom får sånna resultat och ökad prestationsförmåga. Galet! 

Idag står iaf en massa jobb på schemat! Börjar nu vid 10 på actic jobbar där till strax innan 16, kl 16 börjar jag på Acc för att jobba på ett event till sent ikväll. Så nu äre bara hälla i sig min energi på burk (activize ) och köra! Kom livet, nu kör vi!










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress