Linda Sahlström

Lately
I i lördags var jag och Jennica ut å käkade på tacobar och sen kollade på bio, how to be single, den va jåtterolig och bra men med underliggande allvarlighet. en väldigt mysig kväll! På söndagen hade jag också en mysig kväll då pappa bjöd på middag, mums! Påvägen hem så handlade jag inför veckan, bestämde mig att nu är det dags! Inge mer sötsaker eller halvfabrikat mat! Fy va trött jag är på det så denna vecka vare dags! Två ätardagar och ren kost. Menyn för veckan blev: soyafärspaj, kyckling m sötpotatis och örtcreme, torsk med potatis och sallad. Hittills har jag gjort soyafärspajen och den blev supergod :)), hade i lite mer rismjöl än vetemjöl i pajdegen och den blev superbra! Efter denna mättande lunch så promenader jag ner till actic för att jobba lite, så himla skönt vare. Verkligen underskattat! Solen i ansiktet och frisk luft, kan inte bli bättre! När jag var framme så drack jag en protteshake på proteinpulver, mjölk och fryst banan, smakar exakt som milkshake!! 
Idag Blire någon timmes jobb för att sen dra vidare mot Pole, Wiho! 

Ha en bra dag! 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress