Linda Sahlström

Det är inte lätt att jaga sina drömmar
Haha livet går så upp och ner just nu! Jag skräms hela tiden av mina framgångar, ryggar tillbaka, tvivlar och får ångest för att längtan efter en fast inkomst kommer krypandes. Andra dagen så springer jag fram och krigar mig fram, står upp för mig själv och har målet i siktet. Det jobbiga är att den där jobbiga odrägliga tanken om misslyckande är väldigt stor ibland! Flera dagar kan jag ha denna känsla och sen kan 1 timme av positivitet och lycka komma för att sen åka ner i negativitet igen. Tror jag bara behöver gå igenom detta och kämpa på! Funderar även på att gå in i ett strikt kostschema (ev lifestyle concept som vi erbjuder på framgångscoacherna) för att få ut mer av mina produkter och sluta få ångest över att jag unnar mig! Just nu så när jag har ätardag och äter vad jag vill så känner jag en inre äcklighet i hela kroppen.. Så det tillfredsställer inte riktigt! Så kanske ska köra helstrikt snart, Fårse :)

Idag har jag bara chillat galet! Knappt käka frukost och käkade lunch vid 12, kollat film och småläst lite om produkterna Fitline som jag dricker (ett kosttillskott). Väldigt skönt hare varit! Snart ska jag ner till actic och passa lite barn :) hoppas jag hinner och får plats på coreboll-passet ikv så ska jag isf kötta på! Ha en bra och ångestfri dag! Stå upp för dig själv <3





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress