Linda Sahlström

Livet är orättvist

Som solen går upp långt bort i öst
och gör så att livet lever
i känslan som stannat
kvar i mitt bröst
jag har allting jag behöver
med dig blev det här en annan värld
och jag är så glad att du är här
vad du än ser
vart du än går
finns du alltid kvar hos mig ändå
vem du än blir
hur du än mår
ska jag alltid lyckas att förstå
när tiden går framåt som den vill
och gör så att år försvinner
så ger jag dig allt och lite till
men det är mycket jag inte hinner
vargarna väntar överallt
jag hållet dig varm när de blåser kallt
vad du än ser
vart du än går
finns du alltid kvar hos mig ändå
vem du än blir
hur du än mår
ska jag alltid lyckas
lyckas att förstå
du vet att det är en galen värld
men bättre än innan du var här
vad du än ser
vart du än går
finns du alltid kvar hos mig ändå
vem du än blir
hur du än mår
ska jag alltid lyckas att förstå



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress