Linda Sahlström

En dag som man skrattar åt!
Hejsan! Måste berätta om min otursdag igår.. Den startade nere i botten då jag vaknade 10min innan jag hade läkartid så fick panikspringa till bussen. Försöker ringa till läkaren men kommer inte fram så ringer och försöker avboka tiden. När jag väl kommer fram 15min sen till läkarmottagningen säger dom att jag bokat av min tid så det går inte att göra något, jag får gå hem och boka ny tid.. Åker hem käkar byter om (missar pluggtid) tar bussen ner på stan igen för att jag ska gå på pass.. Hoppar av bussen, drar ett snedsteg på trottoarkanten och ramlar as hårt ner i backen där min väska kastas över axel och ner i backen (med min data i).. Inför hela bussen + byggarbetarna ställer jag mig upp igen men måste hämta mig lite.. Jag börjar gå mot gymmet med onda knän!! Tänker hur fan ska jag kunna köra balans- och yogaträning nu haha.. Passet kan jag bara göra halvdant då knäna värker och är svullna. Ska sätta på mig jeansen igen efter passet och märker att dem har vita fläckar vid knäna, skorna va också slipade framtill.. Tar bussen till skolan där jag inser att min data har gått sönder lite.. Som tur va så funkade den iaf! Skrattar åt min förmiddag och tänkte att jag ska äntligen gå och köpa mig en god kycklingsallad, och då ären slut och det finns bara fetaost kvar som jag inte tycker om haha! Ja Fyfan.. Men dagen blev bra trots allt, jag försökte ta dagen med ett skratt, då har man gjort den dagen så kan resterande dagarna på året va bra haha! Satt med Erika i skolan tills typ 17 så det va väldigt trevligt och lös upp tillvaron! Efter jag åkt hem från skolan vid 19 så träffade jag äntligen Kenny också och vi hade mys framför tvn! Har inte sätt han på typ 2 dagar och innan det var vi utan varann på 3 dagar så nu saknade man varann! Ja.. Både jag och min dator är hela iaf trots om och men! Dock blev det ingen kvällsträning igår och jag vet inte om jag kommer klara av passet ikväll pga knät men träning Blire iaf så kanske blir lite gym :)! Denna torsdag har börjat bäst och kommer avslutas så också iaf :* puss på er och ha en olycksfri dag<3







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress