Linda Sahlström

Heja Heja


Hello! Blev minst sagt en jobbig jobbhelg då jag landade på ca 45tim arbetstid. Men som tur var så vare ganska kul ändå! Fick en del ansvar som jag tidigare inte fått så det kändes väldigt roligt! Fick bla träffa Ebba Busch Tor (partiledaren för kd) och fixa åt dom. 

Nu äre ny vecka igen med ännu mer jobb.. Fick 5 dagar på posten + 1 heldag/natt på Acc, så denna vecka kräver desiciplin och motivation! Va ganska svårt med kosten igår och idag då jag kom hem vid 19 igår och hann inte laga mat, blev att köpa mat då och var väldigt sugen på att göra det idag med eftersom jag skulle hinna äta innan träningen  19. Men fet löste sig och jag fick i mig någorlunda okej mat iaf (y). Nu har jag gjort klart matlådor inför imorgon och mååste sova!! Känns som om jag inte fått sova på flera veckor haha.. Tycker synd om folk utomlands som jobbar 7 dagar/ vecka med massa timmar per dag, fattar inte hur dom orkar! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress