Linda Sahlström

En bra dag blev till en toppenkväll
Hello! Dagen blev lite annorlunda än vad jag tänkt mig.. Orkade inte plugga (oops) så städade ur min garderob och kastade saker i tvätten, la i hög inför klädförmedlingen nästa vecka och sen la jag ut lite på sälj sidor :)! Lagade även mat, letade resor och tränade hemma. As skön träning! En sån där träning som man blir glad av.. Nämligen två pass av Ida Warg, från hennes youtubekanal. Blev mage, rumpa och ben, super bra gick det! Och det bästa med träning är att kvällsmålet blir tio gånger godare! Blev lättyoghurt, müsli, äpplen och blåbär. To die for! Älskar att svenska äpplen har kommit ut i affären nu också, smakar som när man var liten och plockade från träden hemma. Imorgon väntar massa godis och fikabröd, fyy va jag ska njuta!! Har längtat hela veckan <3

Blev en supergod maträtt idag! Timjanbiffar, rårörda lingon, stekt vitkål samt potatissticks! 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress