Linda Sahlström

Inspiration!
Hello! Fick sovmorgon imorse till halv åtta, väldigt skönt vare men blir tröttare ju mer jag sover om nätterna.. Kolla Nyhetsmorgon och njöt av frukosten fram till 10 och efter det kollade jag föreläsning och skötte lite jobb för Framgångscoacherna, blev så slut efter det + lunchen så somnade i 15min haha och  efter det va jag död, vet inte om det var för att jag sov överhuvudtaget eller för att jah bara somna i 15min.. Men men efter det vare bara att ta sig i kragen och byta om för en powerwalk till jobbet och jobba stängning. Hade sagt åt mig att börja mina veckor med ätardag nu men så gick jag såklart och nallade på chokladasken med inställningen man blir ju glad av choklad.. Ja jag kan då övertala migsjälv! Morgondagen blir ganska lugn, blir sovmorgon för att sen promenera till Mdh för lite ärenden, städa actic i 2tim och sen vidare för PoleDance, så en ganska bra dag helt enkelt :))! 

Hade mitt första inspirerande samtal igår kväll också, det va superkul verkligen!! Det var min kära syster som ville ta tag i sin hälsa. Vi pratade näringsbrist, hälsotillstånd, kost och vad rätt kosttillskott kan göra. 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress