Linda Sahlström

Lyckorus!
Hejsan! Tänkte göra en liten uppdatering eftersom det var ett tag sen :) jag har så sjukt fullt upp för första gången sen min examen tror jag! Har fått jobb 6 dagar i veckan på actic, några gånger i månaden på Acc och varannan vecka på posten (dock har jag äntligen sagt upp mig därifrån) och som grädden på moset så kämpar jag med en hälsoinspirtörsutbildning för Framgångscoacherna! Så vissa dagar hinner jag inte ens laga mat eller duscha haha fy.. Men efter cirka 3-4 veckor så börjar  jag få lite kontroll över det och får lite mer vila så det är skönt :).. Jag börjar dock bli sjuk nu.. Suck vill verkligen inte det! Har precis kommit igång med träningen så är rädd att jag kommer vara borta i flera veckor om jag blir sjuk nu :( jag och Jennica körde iaf ett roligt cirkelpass i gymmet som jag fixade i tisdags, jätteroligt vare och ett stort plus med en gymkompis! I onsdags fick jag även köra första passet på nivå 3 PoleDance, superkul vare men lite svårt! Kände iaf att jag hängde med så det var ingen katastrof. Sen blev det en powerwalk i lördags och lite yoga , så roligt att träna! Hoppas jag kan fortsätta köra lite denna vecka :) 

Igår kväll så ringde Fredrik, chefen på actic och frågade om jag kunde köra öppning istället för stängning idag så då blev det att ställa om klockan till 4.30 och laga matlådor sent igår kväll! Men det som är skönt är att man slutar tidigt så då kan jag kämpa på med lite jobb för Framgångscoacherna, kanske en powernap också :)) 

Ha en bra måndag!













Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress