Linda Sahlström

I want to travel please!
Denna vecka började braaa, fast joobbig! Jobbade i repan 8-14,åkte hem, käkade och åkte tillbaka till 17. En kollega var sjuk så fick hoppa in på ATC(cirkelfys) och Dynamic Flex (rörlighetsträning), det var grymt kul och medlemmarna var helt slut efter cirkelfysen så det är alltid roligt. Dynamic Flexen gick helt ok då den är förkoreograferad = komma ihåg allt, när allt ska komma i låten och prata samtidigt. Jag har inte tränat överdrivet mycket på den då jag knappt haft så många klasser i den men igår körde jag alltså den på Actic för medlemmar för första gången, det kändes roligt att få nytta av utbildningen jag gick och att vara instruktör för medlemmar är alltid lite speciellt och roligt. Jag var iaf fylld med endorfiner när jag sedan åkte vidare till Sweetlife och körde egenträning i Poledance, wihoo! Jag var galet trött på slutet men det kändes ändå roligt att jag orkade mig iväg efter en lång dag och lite sömn.
 
Idag tisdag har det varit liknande dagsupplägg med något lugnare tempo. Körde morgonpasset i repan med mycket städ och sen tränade jag på gymmet. Har så roligt träningsupplägg just nu som jag är inne på v.6 med och kommer byta ut nästa vecka. Efter det åkte jag hem för att chilla lite inför Poledance klass som jag instruerar i varje tisdag. Dock så när klockan började närma sig så kände jag nej jag orkar fan inte idag, måste ha lite balans. Huvudvärken började även smyga sig på litegrann, så jag blev hemma ikväll. Dock känns det lite dåligt på något sätt när man känner att jag varit taggad inför passet, skulle kunna ta mig dit och köra samt att jag vet hur roligt det är när jag väl är där! Segt... Kan jag bara ge mig själv lite luft eller? Får så lätt skuldkänslor och har galet svårt att slappna av och njuta av stunden, får jobba på den!
 
Imorgon blir det full rulle igen då jag jobbar stängning på gymmet och ska hinna träna, laga mat och besikta bilen innan dess. Såå ja jag kanske får ge mig själv en liten klapp på axeln ändå för att jag stannar hemma ikväll, eller vad säger ni?
 
Nu ska jag nog kolla Greys Anatomy, chilla i sängen och försöka stressa ned innan det är dags att sova och allting börjar om igen, gaah!
 
Blonde hair, don´t care!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress