Linda Sahlström

Bilder kommer
Mitt lösenord till bloggen försvann därför jag inte lycktas uppdatera här, oops... Jag har tyvärr inte heller några bilder att uppdatera med från mobilen då jag nu sitter vid datorn.
 
Jag hade sån grym vecka för två veckor sen (v.9)! Jag hade en galet bra träningsvecka med alla mina pass on point, fick ut och springa för första gången sen i december och det kändes bra, dessutom hade jag utbildning i GT-instruktör i ATC hela lördagen där vi fick köra ett pass 2ggr och det var ett as roligt och utmanande pass. Kändes sådär skönt efteråt som att man tagit ut sig riktigt rejält och man känner nästan hur musklerna växer när man går därifrån. Examinationen gick till så att det var 10 övningar och alla skulle få en varsin övning att demonstrera, förklara, visa alternativ och "att tänka på" sen skulle vi under de aktiva 45sek springa runt och peppa som att vi höll i passet. Jag fick ju såklart den övning jag inte ville ha haha, men det var väl just därför jag skulle få den också så det var bara köra. Det gick bra och jag fick bra feedback trots att jag skippade att visa alternativ till övningen. Jag gick därifrån med diplom, en godkänd utbildning och så mycket energi och livslust. Jag ÄLSKAR verkligen att utbilda mig inom GT för det ger såå sjukt mycket efteråt, man får liksom mersmak som instruktör, för ACTIC och min anläggning men också mersmak i att träffa människor, det kan vara ett så kort möte men som kan betyda så mycket. På kvällen åkte jag nästa direkt hem till Majo där mina älskingsbrudar var, Malin, Erika & Maja (sen var såååklart Malin & Vanessa saknade). Som vanligt hade dom fixat en otrolig förfest med godis, fint pynt, god drink och lekar. Det var verkligen supermysigt och det var såå längesen jag var med dom och festa <3. Men efter att jag blev bjuden på snus (och snusade i 1,5tim, varför?!) så slog alkoholen till extremt och jag blev lite rund om fötterna. Kvällen slutade ändå rätt bra och vi var ute till stänging innan jag fick skjuts hem. Det är synd att man alltid ska tappa bort varann (eller springa ifrån varann haha) ute, men jag hade verkligen det roligt ändå eftersom det var så länge sen jag var ut. MEN till min stora förvåning (inte alls faktiskt) så blev jag sjuk på söndagen. Åkte till jobbet på måndag iaf och fick städa i 3tim så när jag kom hem efter jobbet så slog det till rejält med feber och förkylningssymptom, var sedan hemma fram till fredagen och bara låg i soffan utan att orka röra mig. Så jäkla tråkigt för jag har alltid supersvårt att komma tillbaka till träningen och rutiner efter jag varit sjuk länge.
 
Helgen var iaf supermysig då jag ägnade hela helgen till att vara i Holsbo och fira min älskade farfar som fyllde 80år, jag hade bakat två tårtor dagen till ära, 1 med blåbär & vanilj samt 1 med päronmousse & after-eightgrädde. Dem blev en succé så det var superroligt.
 
Nu är det tillbaka till en ny vecka och försöka ta mig tillbaka till formen jag var i för 2v sen, ska även försöka slipa lite på kroppsformen till sommaren för det känns så bra att känna sig lätt, slät och fräsch på sommaren. Men det är ju lättare sagt än gjort, det här med kosten alltså... Men men hade inte en as bra start på denna vecka då det inte var så bra på jobbet idag, men nya tag imorgon! Ska ev. pole:a på kvällen imorgon också, på onsdag blir det lunchmöte innan jobb och sen är jag ledig (torsdag och) fredag för att sedan jobba helg. Ja det blir nog en bra vecka ändå. Hoppas ni får en superhärlig vecka!
 
Xoxo
 
Bild på övningen jag fick visa:
Bildresultat för superman trx
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress