Linda Sahlström

Tänkte ge detta ett försök..
Tänkte faktiskt försöka med detta lite... Känns ganska roligt att skriva av sig och läsa mina kära vänners bloggar så tänkte väl bidra lite till det.
 
Just nu sitter jag med en stooor inlämningsuppgift som ska vara inne nästa fredag. Den känns nästan overkligt stort och just nu vet jag inte hur jag ska få ihop den men ämnet är så roligt så det gör det genomförbart. Jag skriver nu en inlämning kring Ångest i Västmanland och förslag till ett förebyggande program i skolan. Hur intressant är inte det liksom?!
 
Annars rullar livet på som vanligt, har levt lite i nedstämdhet på senaste tiden pga olika anledningar men främst för att jag inte riktigt vet vad jag vill och är påväg. Orkar inte presetera så mycket mer än på skolfronten just nu vilket bidrar till en del ångest inför jobb- och träningspass b.la. Vet inte om jag ska skala av ALLT eller om jag ska fortsätta som jag gör. Det finns ju såklart för- och nackdelar med allt. Som vardagen är nu är det skola mån-fre, rörlighetsklass på måndagar, poledanceklass på onsdagar och HIT-klass på fredagar. Utöver detta så har jag hoppat in på extraklasser på Actic samt jobbpass på ACC för att tjäna lite extra. Känner att detta bidrar en del till att jag inte ger mig själv utrymme för egenträning vilket är väldigt trist då jag ändå älskar att träna på mina egna premisser och utan prestationsångest.
 
Jag har iaf sökt en del jobb på senaste tiden! Jag vill plugga klart min magister för att ha den på CV:et men är ju såklart fortfarande nyfiken på att jobba också. Jag har sökt till Itrim i Västerås där jag fick gå på intervju förra veckan, ser det som ett komplement till pluggandet då jag kan jobba extra där och samtidigt ha chansen till att utvecklas och jobba med livsstilsförändringar bland behövande människor. Fårse om jag får chansen. Jag har faktiskt även sökt till Margaux Dietz AB som personlig assistent för att jag tror det skulle vara så grymt kul! Det är nog dock en lite chans att jag ens får en intervju bland 200 sökande och bristfälliga erfanheter inom området. Sen har jag sett flertal tjänster inom folkhälsa, bla ett projektjobb på Gotland, skulle vara sååå roligt men Gotland liksom!
 
Jaja nog om det. Jag ska alldels strax åka till Jennica för lite mat och sen bio på stan, en supermysig tisdag alltså! Hoppas ni får en fantastisk kväll!
 
 
p.s. kan inte ladda över bilder från min mobil till datorn utan att det står " ett fel uppstod" så om ni har tips så kom gärna med dem! Har några på lager dock:
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress