Linda Sahlström

Härliga pluggdagar.. hjärnan spricker!
Idag var jag i skolan och sen åkte jag och min pojke in till stan. Jag fick bidrag av pappa till körkortet så kunde shoppa upp dem pengarna ist :)) Hittade 2 stickade och en klänning på rut m. fl. sen hitta jag ett rött läppstift och 2 par trosor på cubus! Super bra tyckte jag :D Så nu är jag glad, har haft sånt shoppingsug så var tur att jag kunde göra det idag. Efter stan åkte jag hem och satt mig och plugga teori. Felicia titta förbi och hjälpte mig att klura ut olika svar på testen. Sen vart de träning, gick sådär, sen hem igen och fortsätta plugga. Nu är jag skapligt trött så ska ta och lägga mig.. Trots mitt godisförbud på vardagar så tillät jag migsjälv käka lite godis medans jag plugga idag( körde ganska hård träning idag) men mår dåligt nu :( att man aldrig kan hålla ett löfte till sig själv.. jaja får bli bättre! Nej gonatt mina vänner

En av tröjorna jag köpte idag, ser lite ut som dalmatin-liknande stickat men de är faktiskt bokstäver!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress