Linda Sahlström

Så otroligt lycklig och stolt
Hej i värmen!
Så skön sommar, varmt och skönt :D synd bara att man inte hinner sola så mycket eftersom man jobbat.. men men! Denna vecka är min sista på posten, tror jag iaf får kanske en till men vi får se :) Får hoppas på de så man får lite pengar! Snart börjar skolan igen också de är fan sjukt hur fort de går! men men är faktiskt taggad inför skolan , men tror att de är dels för att jag har bestämt mig för att ta lån, så jag kan delta till fullo i mina studier och verkligen försöka ge allt, och så äre även för att jag är general inför årets nollning så kommer inte hinna jobba så mycket, detta år som jag har framför mig kommer nog bli rätt hektiskt så jag gör nog rätt i att ta lån :) bra surt dock när man vet att man har en chans till att sllippa betala tillbaka en massa pengar.. men i slutändan tror jag de är värt de, gå in i väggen när man är 20 och har hela livet framför sig?! Nja skulle inte tro det :) 
 
Igår kötta jag verkligen på gymmet, sån otroligt skön känsla! Börja med crosstrainer 10min för uppvärmning, sen blev de gym(överkropp) i 50min, och sen gjorde jag av med all min energi på intervaller i 15min, efter detta blev de nervärmning på 10min pw :) Så stolt över mig själv! Slog 2 rekord också.. De första var att jag verkligen har velat kunna lyfta upp mig själv, så jag provade en maskin om jag skulle klara av 55kg att trycka ner och så gjorde jag de!! De andra var att jag har alltid velat springa 1km på 5min och jag har alltid landat på 7-8min iaf nu när jag inte sprungit så mycket, och igår hamna jag på 6min!! SÅ glad :D hoppas på att de går lika bra idag, bara kötta!!
 


 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress