Linda Sahlström

Blä
Hela dagen har varit lika tråkig och dyster som vanligt! Har setat hela dagen med vetenskapliga artiklar vilket är blää.. Kl 17 blev de ett riktigt svettigt indoor bootcamp pass! Vi körde 8st omgångar av tabatha intervaller, så vi va igång i 45min! Va övning som chins, kettlebellswing, fällkniven, benböj osv. Efter passet va jag så trött så kunde knappt klä på mig och mina händer skaka! Härligt vare.. Lagade kyckling med basilika och tomatpasta mumma!! Mitt huvud värkte som fan redan efter lunch idag! Och jag tror de va red Bullen som va boven! Min kropp tål inte sötningsmedel hur fort jag dricker någonting som är light osv. Får jag skit ont i huvudet! Så va dumt! Men iaf så efter jag tränat så sprängdes typ mitt huvud så nu har jag legat i soffan ända sen maten! Hoppas de blir bättre imorgon bitti när jag vaknar! Då Blire till skolan och köra gärnet, och förhoppningsvis så blir jag klar med skittentan!! 

Idag i kalendern stod de skriva uta ba fan! Kanske inte riktigt blev så



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress