Linda Sahlström

Bästa pole dance!
Idag sov jag till typ 8, gick upp och kollade på Nyhetsmorgon. Vid typ 10 började jag läsa igenom studiehandledningen för examensarbetet, som är sjukt lång! Hade föreläsning vid 13-16 som var ganska seg men ändå värd att gå på, dom prata bla om dem största grammatik felen som man gör när man skriver (eftersom vårt arbete måste vara helt korrekt enligt svenska skrivregler). Cyklade hem igen efter föreläsningen och bokstavligen kastade i mig lite kvarg innan bilen begav sig till Sala och pole dance! Har varit så omotiverad till ALLT nu på senaste tiden så det var såå skönt och roligt att få komma iväg och pola, det var så himla roligt! Längtar till imorgon när vi kör nivå 2!! Ska bli så roligt men också lite läskigt. Imorgon ska jah också försöka sätta in mig lite mer i litteraturen och tips inför uppsatsskrivande, Fårse hur det går! 

Skit ful bild på mig men bjuder på den! Försöker att läsa lite medan jag kollar på biggest loser, bästa motivationsprogrammet! Sitter här och är helt rörd..






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress