Linda Sahlström

Nu gäller det!
Hej på er! Har haft 0 motivation till livet den senaste veckan därför jag inte uppdaterat! Men för er som undrar så fick jag gå upp och examineras så det var en stor lättnad.. Dock äre ingen rast ingen ro för jag kan fortfarande få U och få gå upp i januari.. Det sista min handledare mejla: du kommer dock få jätte mycket kritik för din diskussion jag låter dig gå upp för att pröva dina vingar och du får ta upp dina svagheter.. Och styrkor!.. Hm ja om man inte var deprimerad innan så.. Men ja jah kommer köra mitt race och bara vara ärlig och försvara det jag har svar på tal, och om jag inte tänkt på något som någon kritiserar så får man väl säga det, så fåre gå som det går! Detta är första gången jag skriver en C-uppsats och en uppsats av denna storlek någonsin så jag är fan nöjd med resultatet ändå! Så på måndag kl 9 äre min tur att grillas haha.. Så ska jag opponera kl 15 vilket också är jättenervöst! Men jag har så mycket roligt att se fram emot så det är skönt! Imorgon till exempel så ska jag på avslutningsmiddag med linjeföreningen, på onsdag ska jag fika med alla lärare och klassen, fredag Blire förhoppningsvis klassfest och på lördag äre stora sommarfesten på kåren som ett stort avslut på denna termin, år och folkhälsoprogrammet! Ingen press på den kvällen haha.. 

Nu har jag pluggat klart för idag och myser i tv-soffan med en swebar och galiamelon, har sjuka cravings dock! 

Juste lyckades bege mig till gymmet idag också mot all förmodan haha.. Körde 1timme gym med fokus ben, väldigt välbehövligt :D





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress