Linda Sahlström

Någon som är sugen på gröt?

Jag och Kenny hade en toppenhelg i Stockholm! Pga att hag slutade 19.15 på fredagen så fick vi åka på lördagen så det var trist men ändå skönt att komma iväg! Vi gick lite på stan, käkade god mat och sen gick vi till hotellet. Vi hade ett supermysigt hotellrum med utsikt över Östersjön. Vi chillade massa på hotellet  och sen drog vi ut och käkade sen på bio. En lugn men supermysig dag. På söndagen gick vi massa på stan bara och jag köpte en ny skinnjacka (äntligen) och ett vitt linne. Vi åkte hem på eftermiddagen och kollade film resten av kvällen. Allt gick för fort och hag önskar att  vi kunde  vara kvar mycket längre. Måndagen jobbade jag först öppning sen fick jag vika på ATC, så joggade ner körde atc:n som var väldigt roligt då alla tyckte om mitt upplägg. Var sedan med på ett rörlighetspass och joggade hem. Idag tisdag jobbade jag också öppning men då var en sjuk så fick jag ta atc:n på lunchen också, men dom var lika nöjda dom! Superroligt! Jag hade sen pt- konsultation då vi pratade om mina mål och framtida träningsupplägg. Så nu känns det superbra! Bara kämpa på mot mina mål inom träning! Jag har haft en välförtjänt lugn em/kväll och vara tagit det lugnt! Laddar upp inför en hektiskt morgondag med senior ATC på morgonen, rörlighetspass på ABB på lunchen sen jobb stängning i repan. Heja heja! Nu måste jag sova, gonatt! Tagga morgondagen ! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress