Linda Sahlström

Friyay?!
Freedag! Många människors favvo dag. Jag känner inte så mycket för fredag av någon konstig anledning, tror dels att det beror på att jag oftast inte har några helgplaner så helgen blir mer ångestladdad med ett måste att göra något samt att jag ibland jobbar helger och sent på fredagar. MEN nu är jag hemma iaf och sitter och hemma och bara chillar! Är väldigt rastlös men samtidigt trött så vill typ att klockan ska bli 23 så jag kan gå och lägga mig haha, weird.
 
Idag började jag sent så fick en del gjort här hemma, bland annat tvätt, städ och matlagning. Drog sen till jobbet och slutade 19.15 så blev ett kort och lugnt pass. Nu är jag hemma som sagt och tare lite lugnt! Övade nyss på hanstående, har kommit till att jag kan stå på armarna och svanka i ryggen men är ett tag kvar tills jag vågar stå på händerna, jäkla rädsla alltså... Men det går framåt :)))
 
Nu är även mina 6veckor med träningschema fokus grundstyrka pasé och jag går snart in på vecka 1 med fokus maxstyrka, kommer bli grymt kul men jobbigt! Bara att köra på :D! Men nu är det helg och jag ska försöka fundera ut något roligt att göra, är supertaggad på utgång men dessvärre verkar det inte som någon kan så kanske blir lugnt ändå, fårse :)!
 
Trevlig helg på er!
 
Tips på supersmidig, billig, vegetarisk och hälsosam lunch är detta: pastasallad m soltorkade tomater och fetaost. Jag älskar det och det är så enkelt att göra.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress