Linda Sahlström

Veckan börjar lida mot sitt slut...
Så veckan börjar lida mot sitt slut och tiden rusar förbi. Jag har suttit hela dagen med min inlämning som ska vara inne om 1v och jag är helt slut! Börjar förstå någonting och går ett steg framåt, så inser man någonting och går tre steg bak igen, så frustrerande... Men bara bita ihop och fortsätta kämpa I guess.
 
Träningen har inte gått så bra denna vecka då det känns som jag fortfarande är lite förkyld eller har ont i bihålorna från förra veckan. Så frustrerande när jag vill börja löpträna så känns det inte rätt i kroppen. Gymmade i måndags efter mina pass, blev ett lättare gympass för att jag skulle känna efter och det kändes inte 100. Igår blev det lite poledance iaf och det gick inte heller så bra. Orkade ingenting och jag har verkligen fastnat på ett trick som jag har gjort 100 ggr innan men nu vågar jag bara inte av någon konstig anledning. Det är ett trick där du släpper hela överkroppen och förlitar dig på greppet mellan benen och sen tar dig ner i ett handstående. Är livrädd av någon konstig anledning men måste väl bara försöka våga nästa gång. Imorgon har jag iaf mitt HIT-pass så då måste jag träna lite puls så hoppas det går bra.
 
Imorgon ska jag iaf tillbaka till Itrim för en andra intervju så det ska faktiskt bli roligt! Efter det är det bara plugg hela vägen till mitt pass börjar sen direkt till Sura för lite mysigt häng med favvomänniskor <3.
 
Fårse vad denna helg har att erbjuda ska faktiskt bli skönt att inte göra så mycket och bara ta det lugnt.
Har börjat lyssna på höstdepp- musik så det är väl inte så bra haha men denna är iaf min favorit just nu:River- Leon Bridges.
 
Här är en gammal bild på tricket (hittade inte bilden utan texten)
 
Ha en fin helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress