Linda Sahlström

Summering av de två första veckorna 2019
Jaha då har 2v gått på de nya året! Allt har gått ganska bra hittills. Jag har mått bra, umgåtts med mina älskade vänner och försökt komma upp på morgonen. Jag har dock haft det väldigt svårt och har stängt av klockan i princip varje morgon, skämsgubbe. Men det går framåt och jag behöver bara ta tag i det! Har ännu inte gjort en visionboard och lagt bredvid mobilen på morgonen för att sporras extra att gå upp, vilket jag skulle behöva göra. Sen är promenader innan frukost högt upp på min lista, något jag vill komma igång med men måste bara komma in i mitt VARFÖR jag vill göra det så det inte kan rinna ut i sanden. Annars har jag faktiskt hållt igång med promenader, slöjogg och HIT-pass. Ska försöka få in mer yoga/rörlighet igen samt seriösa gympass då jag börjar sakna det lite. Även cardio på löpbandet vill jag satsa på.
 
Idag är jag så taggad på att börja på ett egetgjort kostschema också! Nu är jag trött på slöhet och färdigmat. Dags för matlådor och mellanmål igen, som är bra för mig! Bara kämpa på! Ska även återgå till 2 ätardagar/v, sen försöka minimera till 1gång/v till ca mars-april.
 
Annars fortsätter livet att snurra! Jag har haft ganska mycket plugg nu på senaste tiden då jag tog det lite för lugnt över jul och nyår. Denna vecka har jag examination samt en inlämning kvar i denna kurs sen äre dags för uppsatskursen NÄSTA vecka!!! HUUR SJUKT?! shit va fort det går. Jag ska jobba 4 dagar denna vecka också vilket känns lite tungt, önskar jag bara kunde uppskatta saker istället för att gå och ha ångest inför ex. jobb.
 
Veckans fokus blir definitvt skolan/plugg och träning iaf! Ikväll blir det Poledance, imorgon gym med Natta, onsdag gym + rörlighetspass på Itrim, torsdag innebandy, fredag löpträning+ poledance samt lite lugnare i helgen då jag jobbar i receptionen på Itrim.
 
Måndag och nya tag, heja oss!
1 år med mitt fina röda hår!
 
 
18000 steg och 9,8km i fredagens jobb på ACC, nästan som förra gången!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress