Linda Sahlström

Livet
Dåå vare semester! Inte alls taggad på denna sommar då det mest känns tungt. Vill göra massa saker men vill inte lämna Kenny hemma själv. Dels för att det är riskabelt men också för att han är här själv och jag vill ställa upp. Känns så tungt att inte kunna dela på sig så en del får åka iväg och göra saker och en del ställa upp och finnas där för sin andra hälft.  Nästa vecka skulle jag/ vi egentligen åka till holsbo och fixa massa på huset och tomten, dricka vin och bara njuta. Nu vågar jag knappt fråga Kenny om vi kan åka upp för dagen, känns som jag tjatar på honom att göra saker. Han börjar även sin strålning nästa vecka som kommer pågå mån-fre i tre veckor så kommer inte klaffa så bra att åka iväg. Måste även åka hem till Bovall Torsdag nästa vecka  för att fixa med den där jäkla soffan som blev fel också! Känns verkligen som ett berg att bestiga just nu då jag varken har energi eller tid att avvara på att lösa problem med nyinköpta möbler. Så mycket svårare också när man bor själv då det inte är så lätt att packa ihop en hel soffa, bära ner den (som väger 100kg) och bära upp en ny på ytterligare 100kg samt packa upp och montera ihop den på nytt. Suck... inte så taggad på motgångar heller! Men nog med klagomål!

Är såå taggad på nästa helg iaf! Har länge funderat om jag verkligen ska åka då jag känner mig som en dålig flickvän att bara lämna i några dagar. Men jag åker nog! Jag har 1 dag planerad på hela min semester så jag tycker ändå jag förtjänar att åka. Ska bli så himla roligt att stå på en arena med en öl i handen och hoppdansa till gamla godingar som man lyssnade på när man var liten!! Hoppas verkligen att veckan inte avslutas där utan att vi kan fortsätta vara på västkusten den veckan. Vore så mysigt! 

Hoppas även på att jag kan åka iväg lite idag, är såå sugen på att åka och handla kläder inför nästa helg, fixa naglarna och köra poledance. Frågade dock Kenny om jag kan åka  iväg lite och fick: vet inte, som svar så! Vi får se helt enkelt! 
Hoppas ni har fått en grym start på sommaren iaf <3 

Detta är något jag måste ta åt mig lite mer! Nämligen att jag ser upp till vissa fitnessprofiler och tänker att jag tränar på för att bli starkare och mer fit som dem är. Men såhär är ju faktiskt verkligheten också! De flesta fitnessprofiler har hög midja på sina kläder och under där behöver det inte finnas en supersmal midja eller hundra magrutor utan det kan faktiskt finnas en putmage som är uppblåst även på dem. Något jag måste ta till mig mer! På bild blir det två helt olika magar beroende på hur jag har shortsen. Alla kroppar är ju såklart vackra som dem är men utifrån vilka jag ser upp till som träningsinsperation som är något jag drivs av så känns detta som en lugnande insikt! Vi är alla olika och har olika förutsättningar jag är glad att jag tycker om att träna och har ett sund synsätt till kost samt att min kropp är just min kropp men ibland fastnar jag på bagateller som att min mage är lite uppsvälld och plufsig. Men let’s face it, vems är inte det?!
(null)


(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress