Linda Sahlström

Underbar dag!
Idag fick vi sluta tidigare från religionen så jag hann med kolbäcks bussen hem till Hampus, sen bar de av till västerås för att köpa ny dator.. I början gick de lite halvsegt den datan jag ville ha var inte enligt mina förväntningar så jag fick börja leta nya och dem var på typ 5000 om jag skulle få med allt jag ville. Men precis när jag tänkte ge upp så kom det en försäljare och började prata med oss och vi kom fram till att han kunde kolla bland alla visningsex. om de fanns någon till bra pris men även den jag ville ha.. och sen kom han med en packard bell precis en sådan jag ville ha!! och jag kunde få den för bara 4000kr så jag slog till :D happy girl så nu sitter jag här me min sprillans nya packard bell hihi.. och inte nog med de så kom mina kläder som jag beställt från HM idag men hann inte hämta ut dem idag så får göra de imorgon.. Tyvärr ingen bild idag!  sov så gott
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress