Linda Sahlström

Jul, jul, strålande jul!
Idag efter skolan så blev det julshopping med min syster! Jag köpte till mamma, pappa och Elin(lillasyster) men har 4 saker kvar att köpa :). Skönt iaf att jag vet vad jag ska köpa för det är väl det största bekymret. När jag kom hem vid åtta tiden så tog jag fram alla mina julklappar som jag köpt hittills, gjorde en spotify lista med bara julmusik och satte igång med att slå in allt, jätte mysigt var det! Känns skönt att ha det ur världen. Ska bara slå in pappas present också men hade inget sånt inslagspapper hemma( min pappa fyller år på julafton så det är alltid lika svårt att hitta vanligt inslagspapper så här dags, finns bara med tomtar på.) Ska försöka plugga lite teori också, ska ta risk ettan nästa vecka men det är på onsdag och jag får lön på torsdagen så känns lite surt för jag vet inte om jag kommer ha råd. Hoppas att jag kan få låna av mamma eller pappa så länge. Hatar känslan när man är pank :(! Fast vem gör inte egentligen.. haha, nej men om man skulle ta och plugga lite kanske! ;) Tagga inför jobb imr OCH på lördag OCH på söndag :/ segt som fan.. men men är pengar i slutändan. Ha det bäst i vinterkylan!

IIH snöa som fan idag också, så fint när snön ligger på gatorna och i träden.. Gaah älskar verkligen jul!


Bild från februari -10! Jag och Malin (Lite drygt 2 år sen nu)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress