Linda Sahlström

Projektarbete
Sitter på mediekommunikations lektionen och håller på med mitt projektarbete. Jag önskar jag kommit längre men har ändå kommit långt. Från att ha 3 bilder så har jag nu 1 och samma.. Alla tre bilder sitter alltså ihop. Vet inte om jag är nöjd tänkte göra klart den sen får jag se om jag är helt nöjd eller om jag måste göra om allting :/ trist men vill verkligen få allt bra. Igår sov jag med min älskling och vi hade det super mysigt! vi tänkte svulla och kolla film, men dessvärre så somnade vi och sov i 1,5 timme så vaknade 20.30 på kvällen haha.. jag blev lite sur för jag hatar att sova länge för då kan jag inte sova på kvällen, hellre sover jag ungefär 30 min om jag är trött så jag får en powernap. men ja.. Vi gick upp kollade på Grey's anatomy och så gick vi och la oss :) så mysigt hade vi! Vakna upp av en glad pojkvän som krama sönder en också, då han hade drömt att han hade mött mig och hans mamma på stan. Han var glad för att han tycker det är kul att jag kan komma överens med hans föräldrar och det tycker jag också är väldigt kul, eftersom det skulle förstöra så mycket om vi inte gjorde det. Får se om hans dröm blir verklighet någon gång och hon och jag går på stan, är nog inte helt omöjligt iaf :) så söt han är och blir glad av sånt! Vi låg och snoza och kramades i ungefär i 15 min innan jag gick upp. Jag bestämde mig för att jag skulle skippa sminket och håret idag och bara satte på mig en mössa, så skönt! blir nog att fixa mig lite finare imorgon då jag ska på Saco-mässan i stockholm och kolla vad jag ska göra efter studenten, det ska bli intressant. Idag efter skolan så ska syster hämta upp mig och min lillasyster så ska vi åka hem och bara slappa, jag ska tagga inför träning ikväll! ah ska återgå till arbtete. See you!


Min syster gjorde denna bild via en app.. haha tycker jag skulle passa som en tjockis eller vad säger ni?


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress