Linda Sahlström

Lördag, spårad!
Fyy... inge spårad lördag!

De började med att min syster hämta upp mig i hallsta för att vi skulle åka till min mormor för att fira henne och min kusin. Var där till ungefär halv tre sen fick jag skjuts av Johan till hallsta igen.. Åkte hem till Jennica för att jag, hon och Erika skulle laga mat och fixa oss innan alla andra kom på förfest. Vi laga mat och åt, de va as gott. Sen började vi fixa oss, och alla kom vid sex ungefär. Vi började dricka, köra ölspelet och ta kort. Lite senare på kvällen shottade vi. Vi åkte till qvarn vid ungefär 22. Vi shottade as mycke där inne och dansade. Jag åkte hem vid typ 01, fick skjuts av Hampus mamma.. Och därefter så säger jag inte så mycke! haha enda jag säger är att jag vakna upp dagen efter med blåmärken över hela kroppen. haha hade spårat som fan och ramla och grejer.. nej blir inte dricka på ett tag nu! Men tack iaf alla för kvällen hade roligt innan jag spåra! puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress