Linda Sahlström

Mys onsdag!
Seg dag i skolan! Var verkligen jätte trött.. Men tycker ändå om onsdagar för att vi har bild som sista lektion så det blir typ avslappnande eftersom vi får sitta och göra de vi vill. Efter skolan hängde jag med Erika hem. Vi åt pannkaka och sen åkte vi och hämta Jennica. Vi handla lite chips och grejer eftersom vi skulle ha svulldag! Vi åkte hem till Jennica och kolla på film och bara mös med chips, dipp och julmust för härligt! Imorgon blir det en kort skoldag för att jag sen ska åka in och jobba.. Sen är det fredag :D Ska försöka boka risk ettan och tvåan snart också, sen måste jag plugga en massa på teorin usch något jag velat skippa med körkortet men det är bra att ha så, förstår ju varför. Ja nu ska jag och Jennica sova, gonatt på er!


Love you guys!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress