Linda Sahlström

Mysobjekt hela helgen!
Super mysig helg! Har bara myst hela tiden.. idag vaknade jag upp hos jennica så åt vi en rejäl frukost himla gott, älskar att äta en riktigt god frukost! Sen sjöng vi karaoke och lyssna på gamla låtar haha(precis som förr) hiih.. sen kom Hampus och hämta upp mig och vi åkte hem till mig för att äta middag med min kära familj min syster hade kommit hem från stan också! Sen nu har jag och hampus varit ner till Willys för att köpa lite gosaker så som popcorn, dricka och godis, ååh va gott de ska bli! Nu ska vi sätta på en film, förhoppningsvis Harry Potter, har varit sugen på att kolla på det hela helgen nu men ingen har velat :(! men nu så tror jag Hampus gick med på att se en.. haha ja sen blire bara tagga inför en vecka med massa plugg och träning, har även match på lördag vilket vi inte haft på två veckor nu! ska bli kul :) Ha de så bra och glöm inte gratta er far på farsdag! Min fick en gullig/rolig matlåda med en godis påse i och en tia lott! Han uppskattade de! Puss


Haha Hampus i hörnet!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress