Linda Sahlström

Prov äger!
Nää fy va mycke konstiga ord och begrepp de kan finnas i Hinduismen och Buddhismen, blir så trött på de här! men som sagt vill ha bra i detta ämne så är väl bara att kämpa på, de är ju trots allt inte så svårt när man väl förstår höhö! Tog en liten avkoppling när jag kom hem från träningen med te och svenska hollywood fruar satt fint det! Nu försöker jag plugga lite mer men se man på.. jag hamnade här! Ska försöka återgå till mitt pluggande ett litet tag till nu sen försöka sussa!
p.s så har jag ändrat mig, ja vill så gärna ha zipperallen ist för mjukisdressen ur studentkollektionen! Va ska man göra när man inte kan gå in och ändra just det :( lite besviken.. men får se ska ringa imorgon och kolla om dem kan göra något.



Gammal bild!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress