Linda Sahlström

Jobb jobb jobb = Pengar!
Jobb igår och jobb idag.. Hade inte jobbat konsert på jätte länge så var helt okej att jobba igår, och ikväll blire en liten tripp till bmb för jobb :) skapligt nervös, detta är bara andra gången jag jobbar och sist jag jobba var i början av mars.. Usch man vill ju inte göra bort sig! :) men går nog bra.. ska käka och skriva anställningsavtal innan jag börjar så ska vara där 1 timme innan (Y) skönt ändå att börja sent kan man göra saker nu, fast hade hellre tagit att börja typ nu sen sluta tidigt så kan man göra något ikväll :) men men..
Nu är jag nyduschad och klar, ska ner på sura och träffa några sen innan jag åker in till stan, trevligt :)!
Ska fixa en del inne i stan sen också så får se om jag kanske blir kvar där inatt så fixar jag de imorgon, onödigt att åka fram och tillbaka :)!
Fick lön igår också :DDD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress