Linda Sahlström

Säger bara: OSLAGBART!
jag säger bara, finns inga ord för hur king studentkryssningen var! Jag träffa en massa nya sköna människor som gjorde min kryssning fulländad med massa skratt. Jag var mest med Erika och ett grabb gäng från enköping och det var king. Asså shiit ville verkligen INTE åka hem igår, gick typ och sa det tusen ggr om till alla!!! Sen skulle jennica precis på gå när vi gick av så jag typ hoppade fram till henne och förklara hur glad jag var och hur kul vi haft haha!( var fortfarande lite full då).. Men shit, vi sov ca 2-3 timmar och jag var uppe i varv hela tiden haha! Har med mig lite alkohol hem också så de är nice ;)!

Nej finns INGET som kommer slå denna resa, möjligtvis hamna bredvid den isf..

Lägger in lite bilder sen ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress